lördag 4 februari 2012

Mätt i magen!

Medan jag är lite trött o mätt i magen kan ni få ett inlägg!
Har just ätit köttfärsrullar och en massa sallad, supergott! Hade så mycket mat att Erik fick komma över på middag. Så nu ska vi jäsa på soffan en stund o sen ska vi fixa ihop en blåbärspaj, mmmmmm! :)Fint med helg.

Idag var vi till stan o gjorde av med pengar, eller rättare sagt gjorde vi av med lite presentkort. Hade 100€ på tyger o sånt som vi fick i förlovningspresent av farmor och sen hade jag ca 40 € kvar på ett presentkort på Fyndet som jag fick av moster till examen. Köpte lite kuddfodral som matchar våra gardiner, innerkuddar till dom, tefat, en fin rottingkorg där jag ska ha mina hårgrejer (fön, platt- och locktång osv ), kaffetermos o myyyycket mera!

Har hunnit vara ut med Nemi skruttan idag som nu verkar vara inne i en växt period.
Så idag var hon inte lika fin som hon brukar.

Nu vara social!
Puss!

Inga kommentarer: